woensdag 25 november 2015

Wishlist





Er zijn van die dingen op mijn wishlist, die halen de kerst niet. Niet omdat ik ze dan niet meer wil, maar meer omdat ik ze dan zelf al gekocht heb. Ken je dat gevoel van vroeger dat je had als je graag iets wilde hebben en je ouders zeiden, zet maar op je verlanglijstje? En dat je er dan van overtuigd was dat als je zó lang moest wachten, dat het dan vast uitverkocht was? Nou, dat gevoel had ik vorige week ook. Ik zat mijn verlanglijst samen te stellen en daar zag ik het; het messing bestekset van House Doctor (www.housedoctor.dk via Deens www.deens.nl)
Voor de vorm ging het bestekset op mijn verlanglijst, maar daar kwam ineens dat gevoel van vroeger naar boven; wat nou als ze het niet meer hebben rond de kerst? Want daar leek dit bestekset me nou juist uitermate geschikt voor. 
Ik hield het een dag uit, maar toen vond ik het mooi geweest; ik ging het gewoon bestellen! 
En zo was het dus 2 dagen later gewoon al een beetje kerst hier in huis. Want ook een plek onder de kerstboom haalde het bestekset natuurlijk niet, want dit pakketje moest direct uitgepakt worden. Blij als een klein kind, ken je dat? En het is niet alleen mooi, het is ook nog eens heel fotogeniek.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten