woensdag 11 november 2015

Blog

Hi, ik ben Astrid Mostert en op mijn blog geef ik een kijkje in mijn huis en mijn stijl. Laat ik zien waar ik heel blij van word en waarom (laarzen of een vintage stoel? zeker weten de stoel!). Wat ik het liefst doe (schuiven met meubels, fotograferen, en schrijven) en waar ik mijn inspiratie vandaan haal.

Op mijn Instagram en Pinterest account kun je dit allemaal in beeld zien. En mocht je het echt willen weten, ik woon in huis met 4 mannen (mijn lief en onze 3 jongens) en dat is als interieur freak op zich al een uitdaging. De grapjas die dat bedacht moet een ontzettende lol gehad hebben die dag. Verder ben ik na mijn opleiding Vormgeving aan de Kunstacademie zo lang Grafisch Vormgever geweest, dat het mijn neus uit kwam en nu doe ik alleen nog wat ik écht leuk vind; stylen, fotograferen en schrijven. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten