woensdag 25 januari 2017

Nieuw jaar, frisse blik

Met het nieuwe jaar dat alweer een tijd onderweg is, leek het me een goed moment om mijn blog weer op te pakken. Vorig jaar na de verbouwing is de klad namelijk in het schrijven gekomen, net als bij het fotograferen. Toch 2 dingen die ik heel graag doe, maar waar op de een andere manier niet echt ruimte of tijd voor was. Maar goed, de verbouwing is klaar, onze slaapkamer is klaar, we hebben de eerste zonnige dagen op ons boventerras gehad, kortom, het is hier fantastisch! Zelfs mijn lief vindt dat. Inmiddels. Want hij was niet al te blij met mijn geweldige plan om een reuze Strelitzia in onze slaapkamer te zetten. Hij heeft niks tegen Strelitzia's, wel tegen het feit dat hij mijn nieuwe kindje (én zijn pot én de aarde én de zakken steentjes) naar boven moest sjouwen. Heb hem nog maar niet gezegd dat de aarde binnenkort ververst moet worden.

Zoals met zoveel, lijkt alles na verloop van tijd alweer zo gewoon. Een mens schijnt snel aan dingen te wennen. Zo ook hier in huis. Alsof de extra verdieping er altijd is geweest, alsof ik altijd al een slaapkamer had die in het licht baadt. Toegeven, als ik met een volle wasmand naar boven zeul, zijn dat niet de eerste dingen waar ik aan denk. Is mijn kamer niet iedere dag spik en span, klaar voor een foto (ik had het me nog zo voorgenomen, faal), maar welk huis is dat wel? Gelukkig hebben we de foto's nog ;)




Mijn werkplek, er is er nog 1,die staat hier haaks op.
Dat is die van mijn lief, maar die is dus echt niet fotowaardig, mannen dingetje.



De kamer is nieuw, de spullen deels oud.
De lijstjes en het kleed vonden we in een geweldige kringloopwinkel in Gent.

Mijn kindje, met wat gewicht, een Strelitzia Reginae. De geweldige lamp is van IKEA.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten