woensdag 2 december 2015

Sterren Crush

Ik had dit jaar bedacht dat ik boven onze eettafel heel grote sterren wilde hangen met kerst (kerststerren, dus). Grote witte kwam ik tegen, goudkleurige ook, maar ik had eigenlijk mijn zinnen gezet op zwarte sterren. En nu begrijp ik dat een zwarte kerstster niet bij iedereen een kerstgedachte oproept, dat überhaupt zwarte kerstversiering niet heel erg in trek is misschien, maar bij mij wel. En het zat in mijn hoofd, dus het moest gebeuren (herkenbaar?).
De zoektocht was begonnen en ik stond eigenlijk al klaar om een zwarte spuitbus te kopen, toen ik ze voorbij zag komen op de site van VT Wonen. Kijk, die begrijpen mij.
Doet u mij er maar gelijk twee! Zo gezegd, zo gedaan. Ze zijn zo mooi, ze kleuren bijna donker blauw naast mijn donker blauwe kaarsen en worden zwart naast zwart. Ik hou er van. Ben ook nog nooit zo blij geweest met een aankoop van 20 euro als met mijn trolley, wat een geweldig ding om mee te stylen (lang leve Marktplaats en mensen die de leukste dingen wegdoen). Moeiteloos verandert hij mee van herfst naar kerst. Het perzische kleed kocht ik vorige week in een Kringloopwinkel in Gent voor 3 euro (wat een pracht stad is Gent!) Het kleed is eigenlijk voor op de nieuwe kamer van mijn oudste, maar de verbouwing begint pas in januari, dus tot die tijd leen ik het even van hem. En ik zeg natuurlijk niet dat er geen andere kerstdecoraties meer bij gaan komen naast deze kerststerren, maar de kerstpret kan officieel beginnen! Nou ja, als Sinterklaas het pand verlaten heeft dan natuurlijk.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten