maandag 7 december 2015

De eerste boom is binnen


Nu Sint het land uit is, gaan we natuurlijk massaal de kerstboom naar binnen slepen, want dan duurt dat gezellige kerstgevoel lekker lang. Maar ik krijg het dit jaar niet voor elkaar om al direct na Sinterklaas een boom in vol ornaat in mijn woonkamer te zetten. En ik denk dat ik dit jaar zelfs voor de langzame aanpak kies (de Kerstman roept niet voor niks ho ho ho) en steeds een beetje Kerst mee naar binnen smokkel om aan het eind van de week de boom e gaan halen met de jongens. Mijn eerste kerstboom kwam afgelopen week keurig met de post in de vorm van een poster van Studio Boot (studioboot.nl). Ik had hem al een paar keer voorbij zien komen en nu hangt hij dus in huis te pronken. De kandelaar van House Doctor (housedoctor.dk) kreeg ik van mijn lief de Sint, op pakjesavond. Hij heeft hem zelf besteld (ok, ik had een kleine hint gegeven) bij Livv Lifestyle (livvlifestyle.nl)Helemaal mooi op tijd voor de kerst. De kerstballen zijn mijn kringloopvondsten en er zitten er een paar heel oude bij, zo gaaf.
De snoer lampen is van de Kwantum (kwantum.nl) en is nu natuurlijk leuk in de kersttijd, maar ook van de zomer boven de buitentafel.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten