maandag 13 februari 2017

WONDERPLANTS

(Leestip! Na het lezen van deze blog zou het zo maar kunnen zijn dat je dit boek wilt aanschaffen, hou daar rekening mee ;)





Als je net als ik inmiddels, een behoorlijke verzameling planten in huis hebt staan, je vingers inmiddels groen beginnen aan te lopen en je, naast het verzorgen van planten, er ook nog eens graag over leest en mooie plaatjes kijkt, dan wil ik je bij deze het boek Wonderplants aanraden.

Want naast planten, hun verzorging en talloze tips, is het boek voorzien van foto's met prachtige interieurs van over de hele wereld. En dat vind ik, als planten- én interieurliefhebber
zo fijn aan dit boek. Het is niet zoals de vele andere plantenboeken die ik in mijn bezit heb (waarvan enkele zelfs van mijn oma) puur functioneel om de verzorging van een plant op te zoeken, dit boek blijf je inkijken en doorbladeren omdat het vreselijk inspireert. Dat komt waarschijnlijk omdat het ook door 2 planten- en interieurfans gemaakt is, want hun enthousiasme leest heerlijk gemakkelijk weg.

Ik kocht het boek Wonderplants (2016) voor 34,99 bij www.Bol.com




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten